Hoeveel Nederlanders zouden best eens een boomgaard willen bezoeken? Uit imago-onderzoek blijkt dat dat geldt voor ruim 40 procent van hen, zo vertelt Lard Breebaart (Food Cabinet) tijdens de tweede De Fruitigste workshop over promotie en communicatie. Met verbazing klonken de reacties van de deelnemende fruittelers. In potentie is er dus een grote groep die belangstelling heeft voor de Nederlandse fruitsector. De deelnemers brainstormden samen over hoe ze deze groep kunnen bereiken, en hoe de campagne De Fruitigste hiervoor kan worden gebruikt. Uiteraard gingen alle deelnemers met de Fruitigste petjes nog even op de foto. Vanaf 30 juni is de website www.defruitigste.nl online, met maandelijks nieuwe verhalen van fruittelers. En een activiteitenagenda met evenementen in de boomgaarden. Organiseert u ook iets op uw fruitbedrijf? Geef het altijd ook even door aan de NFO!

Dit bericht is geplaatst op donderdag 24 mei 2018 - 16:47