De maand september staat bij het op en top Nederlandse magazine 100%NL in het teken van Conference. Op de cover prijkt de Conference-peer samen met twee BN’ers (Gordon en Faiah) als Toffe Peren. Verder wordt in een artikel van twee pagina’s met een mooie fotoshoot ingegaan op enkele kenmerken van Conference. Onder meer dat deze peer zowel knapperig als zacht kan worden gegeten en boordevol vezels zit. Daarnaast wordt op het gelijknamige radiostation 100%NL een Conference-radiospot uitgezonden. Dit radiostation heeft een bereik van ongeveer 1,5 miljoen luisteraars. Na deze introductie van het nieuwe Conference-seizoen wordt van 28 oktober t/m 10 november de Conference tv-spot uitgezonden rond het RTL4-weerbericht. Vorig jaar bereikte deze tv-spot 3,7 miljoen kijkers. Met deze reclame-acties willen de NFO en overige partijen uit de Stuurgroep Fruitpromotie het gehele najaar een stimulans van de consumentenvraag bereiken. Deze promotieactiviteiten worden mede gefinancierd door de EU. 

Dit bericht is geplaatst op vrijdag 6 september 2013 - 09:16