Deze week wordt Conference gepromoot op de Fruit Logistica door in totaal 24 Nederlandse en Belgische afzetpartijen. De NFO Productgroep Peer stelde promotiemateriaal voor de vijf Nederlandse partijen beschikbaar. Zo gebruiken zij in hun stand hetzelfde herkenbare beeldmateriaal uit de EU-Conferencecampagne. Door herhaling van dit beeldmerk ontstaat meer communicatie over dit perenras. Als voorbereiding op de Fruit Logistica (6-8 februari) zijn advertenties en een wervend

artikel

geplaatst in het Duitse AGF vakblad Fruchthandel Magazin. Zie ook

www.conference-peer.nl

en

Facebook

De promotieacties voor Conference zijn :

– Conference Fruit Logistica

plattegrond

voor bezoekers met alle Conferencestands en -handelaren

– Promotiemateriaal met EU-campagnebeeldmateriaal in Nederlandse stands (rolbanners, consumentenfolders, receptenboekjes en Conference post-its-notitieblokjes)

– aandacht Conferencecampagne in stand GroentenFruit Bureau

– levensgrote I Phone met nieuwe app: barcodescanning van Conferenceperen voor herkomst en verhaal teler

– een promotiedame in Conferenceperenpak die promotiemateriaal uitdeelt

– persmoment op vrijdagmiddag over de EU-Conferencecampagne

Dit bericht is geplaatst op dinsdag 5 februari 2013 - 19:30