In dit tweede campagnejaar van De Fruitigste gaat de NFO van start met een nieuw campagnebureau – “Dirk doet”- en een fris concept voor een serie van 6 à 7 filmpjes over de fruitteelt. Met een energieke en vrolijke vlog worden fruittelers en hun gewassen in beeld gebracht, en maken Nederlanders op een laagdrempelige manier kennis met onze fruittelers en onze lekkere producten.
De Fruitigste meisjes Britt en Lynn starten in april met een filmpje over fruitbloesem en de bijen. In deze vlog tonen deze enthousiaste dames hoe gastvrij fruittelers zijn voor de bij, omdat bijen voor de fruitsector van onschatbare waarde zijn.
Het filmpje wordt dit voorjaar als advertentie op social media ingezet, zodat er een gegarandeerd aantal kijkers kan worden behaald.
In het eerste campagnejaar bleek dat met deze manier van adverteren, het grootste bereik kon worden behaald tegen de laagste kosten.

De Fruitigste-campagne in 2019 bestaat niet alleen uit filmpjes, maar ook uit diverse andere acties, zoals de open zachtfruitdagen in juli, de landelijke fruitplukdagen in september, en een ludieke publieksactie rondom de hardfruitoogst.
Binnenkort leest u hier meer over in Fruitteelt.

Dit bericht is geplaatst op donderdag 4 april 2019 - 16:49