It’s Alive begint met een nieuwe campagne: It’s Alive Travel, om zo jongeren enthousiast te maken voor het werken in de tuinbouw. It’s Alive Travel is een fictief reisbureau (op Facebook) waar jongeren hun werkvakantie kunnen boeken. De Nederlandse tuinbouw geeft achttien werkvakanties weg op diverse plaatsen in binnen- en buitenland aan gemotiveerde jongeren. De winnaar kan werken én vakantie vieren all over the world. Als tegenprestatie vragen de initiatiefnemers van de acties om andere jongeren via Facebook met verhalen, foto’s en video’s op de hoogte te houden van de belevenissen.

It’s Alive voert deze campagne om jongeren te laten zien en ervaren dat werken in de tuinbouw internationaal, spannend en veelzijdig is. In de komende maand brengt It’s Alive Travel de actie bij de jongeren onder de aandacht onder meer via radiospotjes, populaire sites, social media en acties op scholen. Meer informatie via: www.itsalivetravel.nl .

 

Dit bericht is geplaatst op vrijdag 20 april 2012 - 08:00