De Fruitigste video’, waarin de Hollandse producten en telers positief in beeld komen, is meer dan 200.000 keer bekeken. U heeft hem toch ook gedeeld?
Het totale bereik van het Facebook-bericht met deze video is nog groter; bij 650.000 Facebook-gebruikers verscheen het in de tijdlijn. Van deze gebruikers heeft dus ongeveer een derde de video (gedeeltelijk) bekeken. De betrokkenheid bij dit bericht met reacties en deelacties was ook groot, met 366 deelacties en daarbij in totaal meer dan 1300 likes en opmerkingen. Positief was dat bij de video de tekst stond “De smaak te pakken? Kom dan naar onze Fruitplukdagen”. Circa 60.000 mensen hebben door de advertenties voor de Fruitplukdagen, vervolgens doorgeklikt naar De Fruitigste-website.
De Fruitplukdagen zijn inmiddels weer voorbij, maar wilt u alleen het filmpje delen, dan kan dat. Het filmpje staat namelijk ook op youtube.
Bovenstaande cijfers hebben slechts betrekking op één Facebook-bericht met De Fruitigste-video. Het totale bereik van De Fruitigste-campagne, die zich voornamelijk op Facebook richt, is vanzelfsprekend veel groter. Deze cijfers worden aan het eind van de campagne met u als NFO-lid gedeeld.

Dit bericht is geplaatst op donderdag 11 oktober 2018 - 16:19