“Leuk dat je zelf je steentje bij kunt dragen aan de campagne”, aldus Monique Horstink tijdens de eerste workshop op 11 april. “Er waren veel mensen aanwezig die zich al richten op consumenten, dus er waren veel gelijkgezinden om ervaringen mee uit te wisselen.” De bijeenkomst vond plaats onder leiding van campagnebureau Food Cabinet. Een goed punt van de campagne vindt zij dat die niet eenzijdig is, dus geen duw-campagne richting consument, en dat je er als fruitteler bij betrokken bent. De kennis die je opdoet en de tips die je krijgt tijdens de bijeenkomst, vond ze waardevol voor de communicatie van haar eigen fruitbedrijf en huisverkoop. “Door als sector wat meer betrokken te zijn, ontstaat er samenhang.”
Op donderdag 24 mei volgt de tweede De Fruitigste-workshop, hiervoor kun je je aanmelden via deze link.

Inmiddels is er een besloten Facebook-groep opgericht voor de deelnemers van de workshop om onderling ideeën en vragen uit te kunnen wisselen. Ook Food Cabinet neemt deel en kan gevraagd worden voor advies over communicatie.

Dit bericht is geplaatst op donderdag 26 april 2018 - 17:07