De NFO-productgroep Peer kan dit najaar uitzien naar diverse promotie-activiteiten van de Conference. De laatste week van september staat het Huis van de Smaak op de Floriade in het teken van Conference. Het publiek kan de nieuwe oogst (gesponsord door The Greenery) komen proeven. Ter inspiratie ontvangen de bezoekers Z-cards, een klein opvouwbaar boekje met Conference recepten, zowel in het Duits als Nederlands opgesteld. Na deze laatste productweek op de Floriade begint de Conferencepromotie pas echt. Vanaf medio oktober is gedurende tien weken tv-reclame te zien vooraf aan het programma Junior MasterChef op Net5. In een van deze shows wordt de Conference verwerkt in een dessert. De officiële kick-off van de EU-Conferencecampagne vindt plaats medio november als de Nederlandse fruitsector samen met België de aftrap geeft. Eind november is er in Nederland gedurende twee weken Conferencereclame op Rtl4. In 2013 begint ook de promotie in België en Duitsland.

Dit bericht is geplaatst op vrijdag 21 september 2012 - 09:30