Deze week is de Conference-campagne van start gegaan met gedurende twee weken dagelijks tv-commercials voor en na het weerbericht op RTL4. Op de Facebookpagina van Conference is te zien hoe de spotjes gemaakt zijn. Ook de fotosessie voor de website www.conference-peer.nl in de boomgaard van Paul Heusschen in Ulestraten is daar te bekijken. Op Facebook verschijnen de komende maanden recepten, spelletjes, weetjes en andere nieuwtjes.

 

Op de website www.conference-peer.nl worden naast recepten en de eigenschappen van Conference ook de voedingswaarden en achtergrondinformatie toegelicht. Een filmpje beschrijft de levensloop van de peer. Daarnaast is er voor telers, handel, retail en pers campagnemateriaal te downloaden uit de digitale toolbox.

 

De tv-commercials worden van 12 tot en met 26 november dagelijks uitgezonden voor en na het weerbericht op RTL4 op de tijden 19.50 uur en 23.55 uur en zaterdag ook om 18.10 uur. Dagelijks levert dit ongeveer 2,5 miljoen kijkers op.

De driejarige Conference-campagne is gericht op consumenten in Nederland, België en Duitsland en wordt gefinancierd door de Europese Unie, Productschap Tuinbouw en de Belgische Tuinbouwveilingen.

 

Dit bericht is geplaatst op dinsdag 13 november 2012 - 19:00