“De Conference-hapjes, met een chocolade-crumble-topping, waren op de vakbeurs Fruit Attraction in Madrid niet aan te slepen en hadden zelfs de duidelijke voorkeur boven al het andere lekkers” , vertelt Katja Gruijters van de gelijknamige Studio voor foodconcepten. Afgelopen week is Conference stevig in het zonnetje gezet op de Fruit Attraction Madrid, de Spaanse beurs voor groenten en fruit gericht op Spaanse handel en retail.

Op de beurs was er in het Holland Paviljoen een presentatie van alle Hollandse producten, verzorgd door Gruijters. De NFO-Productgroep Peer heeft alle informatie over Conference aangedragen voor deze presentatie. In de presentatie is specifiek aandacht besteed aan de efficiënte en hoogproductieve Hollandse teelt, de smaak en jaarronde beschikbaarheid van Conference.

Diverse handelaren besteedden ook in hun eigen stands aandacht aan Conference. Zo was de wandelende Conference peer weer een ware attractie. De Productgroep Peer juicht deze aandacht op exportmarkten toe en stimuleert en faciliteert de fruithandel met informatie en promotiemateriaal.

 

Dit bericht is geplaatst op dinsdag 30 oktober 2012 - 19:30