Het in 2010 door Food Sense en The Greenery geïntroduceerde kindermerk Fred&Ed is uitgeroepen tot Captain of the Category AGF. Deze titel wordt jaarlijks toegekend door het vakblad FoodPersonality. Per productgroep binnen het supermarktassortiment wordt een Captain of Category uitgeroepen. Supermarktondernemers en bedrijfsleiders bepalen wie de winnaar wordt. Belangrijkste vragen daarbij zijn welke leverancier zich het beste heeft onderscheiden op categoriemanagement en de beste ondersteuning gaf op de winkelvloer.

Op drie van de zeven punten waarop leveranciers beoordeeld worden, scoorde Fred&Ed bovengemiddeld. Supermarktondernemers gaven een betere score voor: brengt vernieuwing en innovatie; geeft goede ondersteuning van de productgroep in de media; goed uitgevoerde promoties.

Het Fred&Ed-assortiment bestaat uit tomaatjes, komkommertjes, paprikaatjes, blauwe besjes, mini appeltjes en toffe peertjes.

 

Dit bericht is geplaatst op dinsdag 7 augustus 2012 - 18:30