De twee belangrijkste clubrassen staan deze week extra in de belangstelling. Koninklijke Fruitmasters Groep is met Kanzi prominent aanwezig op de jaarlijkse Huishoudbeurs in de Amsterdamse RAI. En vanaf volgende week is Junami, net als Kanzi eerder, te zien rondom Goede Tijden, Slechte Tijden.

Wat de opmaak betreft sluit de stand van Kanzi aan op de reclames die te zien zijn rondom het televisieprogramma Goede Tijden, Slechte Tijden. Wie de Facebookpagina van Kanzi ‘liked’, bezoekt, maakt kans op twee paar VIP-kaarten voor de Huishoudbeurs. Daarnaast kan iedereen op deze pagina meedoen aan een prijsvraag die kans biedt op een nieuwe iPad 4 van 32 GB. Deze actie duurt langer dan de beurs; tot en met april.

 

Vanaf volgende week is Junami te zien rondom Goede Tijden, Slechte Tijden. Eveneens is op RTL 4 het ras te zien in de reclame bij RTL Boulevard, zo meldt Inova Fruit. Ook Junami heeft een eigen pagina op Facebook. Daarop borduurt Inova voort op de slogan ‘Have a Junami break’; deze pagina is een prikbord van leuke breaks. Ook is het mogelijk aan diverse prijsvragen mee te doen. Rubens heeft evenzo zowel een website als een Facebookpagina, maar die is niet recent bijgewerkt.

 

Dit bericht is geplaatst op Tuesday 19 February 2013 - 19:00