Raspberry Maxx heeft eind november een pop-up, oftewel tijdelijke, winkel geopend in het centrum van Venlo. De winkel is maar een maand lang geopend. Dat is lang genoeg voor Carlo Peters en Henny van Bergeijk van Raspberry Maxx om te ontdekken of dit concept aanslaat bij de consument. De bedoeling is, bij voldoende succes, een permanente winkel te openen.

De afgelopen jaren heeft Raspberry Maxx er veel aan gedaan om de framboos onder de aandacht van de consument te krijgen. Mede door een standplaats op markten in de Randstad zijn de producten van Raspberry Maxx inmiddels meer bekend bij de Randstedeling dan bij de regionale bewoners. Het openen van een winkel in de eigen regio is daarom een logische stap om de framboos in de regio meer bekendheid te geven.

De maand december lijkt in eerste instantie niet logisch bij een product als framboos. Maar Henny van Bergeijk zegt dat in de winkel vooral frambozenproducten worden verkocht, zoals taart, toetjes, chocola, jams en sauzen. Daarvoor is de maand december juist uitermate geschikt. Overigens kunnen mensen in de winkel ook terecht voor een kop koffie met frambozenvlaai.

 

Op vrijdag 7 december was Raspberry-Maxx nog te zien in het EO-programma Melk en Honing. De opnames zijn gemaakt in september. Klik hier om de uitzending te bekijken.

 

 

 

 

Dit bericht is geplaatst op dinsdag 11 december 2012 - 19:00