Deze week zijn de opnames geweest voor de nieuwe Elstar-radiospot. Vanaf 16 september is de spot twee weken lang te horen bij Skyradio en Qmusic. Met een vrolijk, zingende marktkoopman wordt Nederland weer geattendeerd op de nieuwe oogst! De nieuwe slogan luidt “Ga voor kleur, eet een Elstar!”. Zie hieronder enkele foto’s van de opnames.

De NFO promoot de nieuwe oogst met de Elstar-radioreclame en de Landelijke Appelplukdag en werkt hiervoor samen met de campagne ‘Ga voor Kleur’. De campagne ‘Ga voor Kleur’ is een overkoepelende AGF-campagne die wordt gefinancierd door een fonds vanuit de overheid, Nationaal Actieplan Groente & Fruit (NAGF) (www.nagf.nl) genoemd. Dit fonds steunt promotie-initiatieven vanuit de hele AGF-sector met een co-financiering, als ze aansluiten bij de campagne ‘Ga voor Kleur’. Op verzoek van de NFO dragen ook afzetpartijen Fruitmasters, Vogelaar Vredehof, The Greenery, Veiling Zaltbommel, Veiling Zuid-Limburg en van Van Ossenbruggen Fruit financieel bij aan deze Elstar-campagne.

Door samenwerking en inzet van social media wil de NFO de promotie van de nieuwe oogst verder vergroten. Zo wordt de Landelijke Appelplukdag ook gepromoot door de ANWB in de Kampioen en op hun website speciaal voor leuke uitjes. Tevens is er naar de 10.000 vrijwilligers van de ANWB nog een extra nieuwsbrief gestuurd over de Landelijke Appelplukdag, klik op de afbeelding voor meer info. 
Op de Facebookpagina van de Landelijke Appelplukdag loopt er momenteel een hele discussie met particulieren over het perfecte oogstmoment!

Dit bericht is geplaatst op donderdag 24 augustus 2017 - 16:55