Vorige week zijn voor de campagne De Fruitigste diverse soorten Nederlands fruit gefotografeerd voor promotiemateriaal. Denk hierbij aan input voor de banners, veldborden, tasjes, zakjes, posters, etc. In de fotostudio legde Food Cabinet, het bureau achter de campagne, Hollandse appels, peren, bramen en frambozen op de gevoelige plaat vast. NFO-medewerker Marijke van Ossenbruggen reisde daarvoor met een auto vol fruit af naar Amsterdam. Zij begeleidde de fotoshoot om het fruit er zo mooi mogelijk op te krijgen. In dit bericht ziet u enkele foto’s van de fotoshoot.


Komende zomer worden de overige fruitsoorten die nu niet beschikbaar waren nog op de foto gezet. De NFO bedankt de volgende bedrijven voor het sponsoren van hun ‘fotomodellen’:

  • Zachtfruitkwekerij Simons uit Haaren: bramen (Loch Ness) en frambozen (Kwanza)
  • Van Ossenbruggen Fruit uit Ingen: appels (Elstar en Red Prince)
  • Mts. C.W. van Ossenbruggen & Cs. uit Ingen.: peren (Conference)

Dit bericht is geplaatst op dinsdag 10 april 2018 - 19:41