In het kader van de campagne De Fruitigste heeft de NFO een promotiefilm van de Nederlandse fruitsector laten maken, met daarin aandacht voor hardfruit, steenfruit en houtig kleinfruit om de sector zo breed mogelijk in beeld te krijgen. De film is te vinden op de Facebook-pagina van De Fruitigste en is eenvoudig te delen. Help mee de fruitsector onder een zo breed mogelijke doelgroep te promoten en deel de film op uw eigen pagina. Samen hebben we het grootste bereik!

Facebooktips
Op het eigen bedrijf levert de oogstperiode vaak ook prachtige plaatjes op. Maak tussen de drukke werkzaamheden door af en toe een foto en deel deze op Facebook, Twitter of Instagram. Ook foto’s van De Fruitigste-veldborden en -posters zijn natuurlijk leuk om te delen. De leukste en fruitigste Facebookberichten van telers worden gedeeld op de Facebook-pagina van De Fruitigste. Dat moet u uiteraard wel De Fruitigste taggen (toevoegen @defruitigste aan bericht).
Volg deze pagina zelf ook (klik op Volgen), en deel op uw beurt weer deze fruitigste berichtjes voor meer bereik. Nodig ook Facebookvrienden uit De Fruitigste-pagina leuk te vinden. Klik hiervoor op de … (puntjes) rechts van de buttons Vind ik leuk, Volgen en Delen en kies voor de optie Vrienden uitnodigen.
Om De Fruitigste nog meer te promoten, kunnen alle NFO-leden de Facebook-header van De Fruitigste gratis downloaden in De Fruitigste-webshop en op hun eigen Facebook-pagina plaatsen.

Dit bericht is geplaatst op dinsdag 11 september 2018 - 18:28