Supermarktketens hebben promotie-acties gehouden met Conferenceperen dankzij de communicatie die de NFO met hen heeft gevoerd. Maar dat niet alleen, tegelijk werden door de tv-reclame op SBS6 en Rtl4 de afgelopen week dagelijks ruim twee miljoen kijkers bereikt. En volgende week is de reclame nog te zien op SBS6 rond het programma De Klok.

Om de afzet en retail te benaderen en op de hoogte te brengen van deze EU-Conferencecampagne stuurde de NFO namens het GroentenFruit Bureau brieven en persberichten die kant op. De NFO hecht er veel waarde aan dat er goed gecommuniceerd wordt met alle betrokkenen in de sector over de promotiecampagnes. Ze is er dan ook content mee dat de afzet en retail de handschoen hebben opgepakt en de Conference actief bij de supermarktklanten onder de aandacht hebben gebracht. Jammer genoeg deden niet alle supermarkten mee vanwege hun specifieke promotieacties in het voorjaar voor vruchtgroenten (tomaat, paprika). Desalniettemin  is de NFO-Productgroep Peer tevreden over de aansluiting van de campagne met de afzet.

Dit bericht is geplaatst op vrijdag 28 maart 2014 - 09:23