De NFO zorgt voor het vergroten van de bekendheid van Conference-peren op de Grüne Woche, met de EU-Conference-campagne “Conference, die leckere Birne aus Europa”. NFO-directeur Siep Koning ging met Landbouwminister Carola Schouten in gesprek (zie foto) over de Conference die op vele markten zijn weg vindt. Ook bespraken zij het onderdeel gewasbescherming.
De 10-daagse internationale beurs (18-27 januari) staat helemaal in het teken van voeding en landbouwproducten, en wordt gemiddeld bezocht door 400.000 Duitse consumenten.
De opening van het Holland Paviljoen op de Grüne Woche vond vorige week vrijdag plaats door minister Carola Schouten, de Duitse minister van Landbouw Julia Klöckner, en de Europese Commissaris Landbouw en Plattelandsontwikkeling Phil Hogan. Deze opening op de Grüne Woche is een sterk staaltje Holland-promotie naar de grootste exportmarkt van ons land.
Dit evenement haalt ook vele Nederlandse kranten met de kenmerkende elementen Tulpen, Kaas en Hollandse klederdracht. En daar voegt de NFO graag ook de Conference-peer aan toe!

Dit bericht is geplaatst op donderdag 24 januari 2019 - 16:40