Weggebruikers die vooraf het weer even checken of de radio op Qmusic op Skyradio hebben staan, kan het deze week niet ontgaan: de actie Filefruit. Met deze actie willen initiatiefnemers NFO, het Nationaal Actieplan Groenten & Fruit (NAGF) en partners uit de fruitsector (FruitMasters, The Greenery en Vogelaar Vredehof) een nieuw eetmoment creëren voor Nederlands fruit.
Tijdens de campagne, van maandag 16 tot en met zondag 29 september, staan er in de namiddag Filefruit-advertenties op websites en apps van Weerplaza en Buienalarm en zijn er radiospotjes te horen op Qmusic en Skyradio.
Op donderdag 26 september is er een actiedag, waarbij een Filefruit-promotieteam in de namiddag appels en peren uitdeelt aan automobilisten op weg naar huis. Op deze dag wordt er in nagenoeg alle kranten naast het weerbericht geadverteerd. Immers: ‘Ga goed voorbereid op weg met een stukkie fruit’.

Ook u kunt helpen om de actie succesvol te maken
De NFO en het NAGF roepen alle AGF-bedrijven op om zich bij de Filefruit-campagne aan te sluiten op social media. Gebruik hierbij #filefruit, eventueel aangevuld met #lekkerfruitvooronderweg en #gavoorkleur. Kijk voor meer informatie, de radiospot en een animatie naar www.filefruit.nl.

Dit bericht is geplaatst op donderdag 19 september 2019 - 16:27