Wilt u digitale bestanden ontvangen van het Fruitigste logo of heeft u evenementen die u graag wilt laten vernoemen op defruitigste.nl geef dit dan door aan NFO-beleidsmedewerker Janneke van de Velde (079-3681304). Ook met suggesties en vragen over de imagocampagne kunt u contact met Janneke opnemen.

 

 

 

 

 

 

 

 

Imagocampagne
NFO is de Fruitigste campagne vorig jaar gestart (2018) om het imago van de fruitsector te versterken en meer waardering voor de Nederlandse fruittelers te krijgen. Door actief uit te dragen met hoeveel passie en zorg voor mens en natuur fruittelers werken, wil de NFO de voorkeur van de consument voor Nederlands fruit vergroten.
De Fruitigste campagne richtte zich op appels, peren, houtig kleinfruit en steenfruit en sinds mei 2019 is ook de aardbeiensector aangehaakt.

Campagnebureau Dirk is sinds dit jaar de uitvoerende partij achter De Fruitigste. Fruitmeisjes Lynn en Britt maakten al diverse informatieve video’s op Nederlandse fruitteeltbedrijven. Via de Fruitigste Facebookpagina en Instagram is dit en nog veel meer te bekijken

Dit bericht is geplaatst op donderdag 4 juli 2019 - 11:28